Aankomst Jakarta - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Jean Kern - WaarBenJij.nu Aankomst Jakarta - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Jean Kern - WaarBenJij.nu

Aankomst Jakarta

Door: orangutanoutreachnederland

Blijf op de hoogte en volg Jean

03 December 2011 | Nederland, Heerlen

Na ongeveer 29 uur reizen ben ik aanbeland bij Koes thuis. Het was weer een hartelijk weerzien, ook al was het nog geen 3 weken geleden dat we van elkaar afscheid namen in Nederland.
Het voelt weer goed om in Indonesië te zijn. Je wordt wel weer meteen met de neus op de feiten gedrukt: wat een verkeer zeg op de zaterdagmiddag ! Koes had er al 2,5 uur over gedaan om het vliegveld te bereiken en terug duurde het ook nog steeds 2 uur en 10 minuten. Morgen samen wat boodschappen doen voor Sintang (ik wil wat Engels lesmateriaal meenemen voor Tembak) en dan maandagmorgen vroeg met de taxi naar het vliegveld voor de vluchten naar Pontianak en door naar Sintang.
Morgen gaan Koes en ik ook nog het hele programma doornemen voor de Global Exploration reizen van 2012 naar Indonesië.

Wens iedereen een prettig weekend. Zag in de krant dat het de hele week regenachtig zou zijn. Nou, hier is het weer aardig benauwd ! Maar dat went weer heel snel.

• 04 December 2011 - 08:30

Jean Kern:

Vanmorgen met Koes naar 2 boekenzaken om Engelse schoolboeken te kopen voor Tembak. Daarna samen naar de kapper: haren knippen, hoofdmassage, schouder en nekmassage en ik ook nog een foutenbehandeling. Kan ik er voorlopig weer tegen.
    Onderweg heerlijk geluncht: bami met soep !
    Nu even rusten en straks werken aan het programma van Global Exploration 2012 !

Jean

Een maand lang in Indonesië: Bogor - Sintang - Tembak - Ensaid Panjang -Tomohon. Alles in het kader van de orang-oetans en de lokale Dayaks in Kalimantan die beiden slachtoffer zijn van de grootschalige ontbossing !

Actief sinds 29 Nov. 2011