Het vredige dorp - Reisverslag uit Sintang, Indonesië van Jean Kern - WaarBenJij.nu Het vredige dorp - Reisverslag uit Sintang, Indonesië van Jean Kern - WaarBenJij.nu

Het vredige dorp

Door: orangutanoutreachnederland

Blijf op de hoogte en volg Jean

11 April 2012 | Indonesië, Sintang

Hoi allemaal,
Ik schrik me te barste dat het alweer zo lang geleden is dat ik hier iets van me heb laten horen.

Het wordt nu weer een verhaal in foto's. Ben sinds maandag terug van 12 dagen Tembak.

Er is ondertussen heel veel gebeurd en zeker niet alles positief, maar over het algemeen voel ik me nog steeds heel gelukkig dat ik hier ben en mijn steentje bij kan dragen.
Willie is nu ook weer hier en dat is altijd weer inspirerend. Vrijdag komt ook Dudung weer met Ali en dan zijn de tuak boys hier in Sintang weer compleet. We hebben een fantastisch team dat elkaar goed aanvoelt en aanvult.
Zo, nu de foto's !

Hartelijke groeten aan iedereen ! van ons allemaal hier in Sintang.

  • 11 April 2012 - 16:29

    Niel Van Gorkum:

    Hallo Jean,
    Wat een prachtige foto's.
    Het blijft geweldig wat jullie daar doen..
    Heel veel succes en doe iedereen de hartelijke groeten.

  • 11 April 2012 - 19:19

    Irene:

    hopi j adat is zeker een tijdje geleden . nou pasen is net voor bij en het is hier erg koud alles is hier rustig

    leuke fotos trouwens nou ik hoop dat alles vredig zal verlopen en tot hoors
    groetjes irene

  • 12 April 2012 - 03:43

    Wilma Van Den Bosch:

    Schitterende foto's, Jean.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jean

Een maand lang in Indonesië: Bogor - Sintang - Tembak - Ensaid Panjang -Tomohon. Alles in het kader van de orang-oetans en de lokale Dayaks in Kalimantan die beiden slachtoffer zijn van de grootschalige ontbossing !

Actief sinds 29 Nov. 2011
Verslag gelezen: 703
Totaal aantal bezoekers 32432

Voorgaande reizen:

21 Januari 2012 - 20 Juli 2012

Sintang (West-Kalimantan)

Landen bezocht: