Foto's geplaatst - Reisverslag uit Sintang, Indonesië van Jean Kern - WaarBenJij.nu Foto's geplaatst - Reisverslag uit Sintang, Indonesië van Jean Kern - WaarBenJij.nu

Foto's geplaatst

Door: orangutanoutreachnederland

Blijf op de hoogte en volg Jean

06 Februari 2012 | Indonesië, Sintang

Ik heb net een aantal, losse, foto's geplaatst. Foto's vertellen vaak meer dan een heel verhaal.

Twee dagen geleden is Bram Groen aangekomen, de opvolger van Tim van Gorkum. Bram is derde jaars student tropische bosbouw.
Vanavond komt ook Joel Rijnaard aan, een master student antropologie, die onderzoek komt doen naar de cultuur van de Dayaks. Nou dan heb je de interesse van de pater wel gewekt !
Woensdag breng ik die twee naar Tembak en blijf dan ook 'n paar dagen.
Iedere dag probeer ik foto's en korte filmpjes te maken van het spelen van Jojo en Juvi. Maar het uploaden van de filmpjes loopt steeds vast. Blijf het proberen.

Ben vanmorgen ook op Panca Setya geweest, de middelbare school waar de studenten van Global Exploration mee kennis maken als ze in Sintang zijn.
En .... mr. Jos, de engelse leraar gaat mij les geven in Bahasa !!! Dat is een eis van Willie. Terecht natuurlijk ! Het wordt inderdaad tijd.

Ik hoop dat jullie van de foto's genieten. Er komen er nog meer, maar het uploaden liep vast.

PS Genieten jullie van de sneeuw en de kou ? het verschil met hier is nu meer dan 40 graden !!!!!

Hartelijke groeten !

• 06 Februari 2012 - 11:26

Harriette Tiebosch:

Bere berekoud hier, elfstedentocht misschien aan het einde van deze week (weer veel media aandacht hiervoor zoals elk jaar). Keep up the good work en bedankt weer voor je positieve update!!!

• 06 Februari 2012 - 12:12

Irene:

hoi hoi
    dus je gaat bahasa leren hahah nou laat ons maar lekker de salsa doen lijkt me iets makkelijker.. het is hier echt koud vandaag valt de beslissing of ze de elfsteden tocht laten doorgaan dus dan weet je hoe koud het hier is de laatste hebben ze gereden in 1997 groetjes tot mail

Jean

Een maand lang in Indonesië: Bogor - Sintang - Tembak - Ensaid Panjang -Tomohon. Alles in het kader van de orang-oetans en de lokale Dayaks in Kalimantan die beiden slachtoffer zijn van de grootschalige ontbossing !

Actief sinds 29 Nov. 2011