Jojo en Juvi - Reisverslag uit Sintang, Indonesië van Jean Kern - WaarBenJij.nu Jojo en Juvi - Reisverslag uit Sintang, Indonesië van Jean Kern - WaarBenJij.nu

Jojo en Juvi

Door: orangutanoutreachnederland

Blijf op de hoogte en volg Jean

01 Februari 2012 | Indonesië, Sintang

Vol trots kan ik jullie als eerste mededelen dat wij vanmiddag voor het eerst Jojo hebben laten kennis maken met Juvi.
Juvi zat wekenlang bij de bisschop in Sintang in een kleine houten kooi met gaas, ongeveer 2 km. van het Sintang Orangutan Center af. Ze was afkomstig van een priester ergens in het binnenland die overgeplaatst was naar een andere parochie. De bisschop wilde haar graag afstaan, maar we durfden het niet aan. Op speciaal verzoek van het ministerie van bosbouw in Sintang is Juvi een paar weken geleden bij ons geplaatst. Nu alle onderzoeken zijn afgerond en ze gezond is verklaard hield niets ons tegen om haar kennis te laten maken met Jojo. Het ging heel goed ! We hebben ze wel weer even uit elkaar gehaald om op rust te komen, maar morgen mogen ze weer bij elkaar. Ze zitten nu naast elkaar in de kooi en kunnen dus contact hebben, wat ze dus ook gretig doen.
Ik kon wel huilen van blijdschap.
Ga nu de eerste foto plaatsen !!!!!

Hou jullie op de hoogte.

• 01 Februari 2012 - 11:23

Harriette Tiebosch:

joj, juvi.... wordt de volgende dan een jetje haha....
    is juvi een nieuwe naam of had ze die al?
    ben benieuwd naar haar verhaal....

• 01 Februari 2012 - 13:08

Jacqueline Karel:

Supper. Wat een blitse vriendinnen heb jij Jean!

• 01 Februari 2012 - 16:06

Niel Van Gorkum:

Wat prachtig en ontroerend om die foto te zien....

• 01 Februari 2012 - 17:29

Hanneke Kuiken:

SUPER!!!

• 01 Februari 2012 - 19:44

Yvette:

Bedankt weer Jean voor het delen van de verhalen en mooie foto's : )

• 02 Februari 2012 - 06:58

Irene:

lief hoor, te gek dat ze nou vriendiinnen kunnen worden ,maar ze denkt wel volgens mij (eindelijk yes is dit voor heel mijn leven ) hi hi gr irene

• 04 Februari 2012 - 01:36

Gerdi, Sjes En Jan:

Ha lieve Jean,

Vanuit (nog steeds) Nieuw Zeeland: wat een leuk bericht dat Jojo en Juvi elkaar hebben ontmoet!
    We kunnen ons voorstellen dat jullie zeer ontroerd waren en zijn benieuwd hoe het de afgelopen dagen gegaan is tussen die twee.
    Doe de hartelijke groeten aan Jaques en Willie, wij gaan ook een aantal ideeen uitwerken, jullie horen nog van ons!
    Gerdi